Isnin, 1 Februari 2016

Lagu & Kisah Kenangan Dulu-Dulu...






   sblm tdo suka dgr lagu2 dri youtube,genre lagu2 aku suka salahsatunya mcm lagu kt ats ni,lagu2 lama,bila dgr je otomatik akan terkenang zaman2 skolah dulu,tringat kawan-kawan lama,ada yg masih dpt berhubung,ada yg terus tenggelam,huhuhu.....zaman2 'BSB' ni dulu zaman aku meningkat remaja,zaman KASET hokeyyy,budak2 skrg x smua tau ape itu KASET?anak aku sendiri pelik bila aku sebut kaset,kikiki....
    smpai skrg aku masih simpan kaset2 yg aku beli guna duit belanja skolah yg bpk aku bagi hari2,sanggup ikat perut bila nak dptkn sesuatu,zaman tu kaset harga RM19.90 pn dh rasa mahal sgt2...bila duit kumpul dh cukup,x tnggu lama trus je pgi kedai kaset,bila dpt bwk balik rumah,feeling dia x tau nk ckp mcmana.....
     ni jelah sebahagian kisah kenangan aku masa zaman remaja,bila korang baca pn msti terimbas jugak sdikit sbanyak kisah zaman skolah korangkan kan kannn...
    Akhir kata dari #KakUnguPurple,SELAMAT MALAM DAN SEMOGA MIMPI INDAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan